Adetime 5-6 gün var ben bugün erken gebelik testi yaptım çünkü son adet tarihime göre gebelik varsa 3+2 olabilirmiş. İlk başta hiç çizgi çıkmadı yani negatiflik çizgisi bile çıkmadı 2 dk sonra negatif çıktı ikinci çizgi fln yok ama orası pespembe kaldı hiç beyazlamadı test mi bozuktu anlamadım da üzgün hissediyorum sadece