Fatma-asar sematopal1998 ağlıyorum bu sefer bebeğim üzülür diye ağladığım için ağlıyorum bu döngüden çıkamıyorum ve çok takıntılıyım 27 haftalığım 🥹
sematopal1998 Fatma-asar bende ayni sekildeyim sinir oluorum takintilar durduk yere aglamalar 10haftalik benimde bebek
Cansuuuucan benimbebegimm bende de aynen sakinlik, herşeye mutlu olma, sorunları büyütmeme hali geldi 🥰