emelllllktlu Yarın 14 haftalık oluyoruz son 2-3 gündür aşırı bir ağız kuruluğu var. Gebelikte ağız kuruluğu yaşayan var mı
buketdeniz19 emelllllktlu Evet canım benimde ağzım çok kuruyor ve ağzımda acayip acı tat var sendede öylemi hiç birşey yiyemiyorum
mesc emelllllktlu benim de 16+4 geceleri aşırı kuruluk olıyor sürekli uyanıp su içiyorum uykum bölünüyor acaba neden dolayı oluyo ne iyi gelir ya gün içinde pek su içemiyorum malesef
ntgctsn 13+6 haftalıgım bende de ağız kuruluğu var özellikle geceleri dudağım ağzım kupkuru oluyor. Ama ben bulantıdan kaynaklı çok su tüketemiyorum maalesef. Nasıl geçecek ve normale dönecek hiç bilmiyorum..