Benimde ilk gebeliğim 17+5 de hissetmiştim ilk ondan önce hissettiğimi sanıyodum ama ozaman anladım ki bebek hareketleri öncekilerden daha farklı öncekiler muhtemelen bağırsak hareketiydi . Yada İçten minik hareketler hissediler bilir belki ama dışardan dokunarak mümkün değil.