Sefaa canım benim öyle bi riskim olmamıştı ama 18. Haftadaym hala yaşayabiliyorum bu durumu hapsuracagimi hissettiğimde gergin duramamaya çalışıyorum daha az canım yanıyor. Gülerken öyle gergin ve yatar pozisyonda olmadım herhalde hiç o yüzden bilmiyorum onu