hislibiri Gebeliğim yeni olduğu için net bir yer henüz yok kızım esenler medipolde Tuğba kılıkta dünyaya geldi 5 sene önce. Ama şuanda başka hastanede ve nereye gideceğim tam emin değilim öneri var mıdır ? Özlem kesiktaş Aydın giden var mı ?
nohutumm hislibiri medipol meha da sema yıldırıma gittim ısınamadım sevemedim dilek hanım da doğum yapan arkadaşlarla konuştum çok memnunlarmış eğitim geçmişini araştırdık eşim çok beğendi doç doktor zaten ona muayneye başlayacağım doğumu orda düşünüyorum inşallah
zehea hislibiri benim doktorum megada dilek benk şilfeler mutlaka o doktora gidin doktorunuz yoksa cok iyi bi doktor
hislibiri Sare_34- Yok ben şuan esenler Avicenna ya gidiyorum süheyla hanıma ilk muayenemi yaptım detaylıyı bekliyorum gitmek için. Medipol fiyatları biraz gereksiz fazla geldi