Arenmoms Gebeliğin bu da erkek olacak ilk oğlumdan kalan eşyalarımız var ama ne alsam acaba diye kara kara düşünüyorum :)
burcuo Arenmoms Benim de nasipse haziran gibi olacak henüz bir şey almadım. Benek çantası, emzik gibi şeyleri doğuma yakın almayı düşünüyorum. İlk doğumda sağım için makine almamıştım. Bunda almalı mıyım bilemedim.
Arenmoms burcuo ben almayı düşünüyorum eller serbest olanlardan almak istiyorum daha konforlu olduğu söylüyorlar
burcuo Arenmoms Evet şu yabancıların litrelerce süt sağdığı gibi olanlar benim de ilgimi çekiyor 😊 ama hep evde olacağım için kullanır mıyım gerçekten bilemedim. Lansinoh sanırım baya tutulan bir marka, pahalıdır da, parasını çıkaracağımı bilsem alıcam 😄