Esrayusuf sen doktora gidince aç karnına filan bi sürü test yapıyolar. Ama korkma 1 tüp kan alıyolar sadece 🙈 adetinin 2. Günü kan tahlili yapılıyo. Bana öyle yaptılar en azından. Ultrasonla da baktılar. Bi de taaaa tedavinin başında 18 yaşında filan hormonlu bi test yapmışlardı. Önce kan aldılar bi tüp, sonra kalçadan bi iğne vurdular hormon iğnesiymiş. Sonra yarım saay arayla bikaç kere daha kan alıp hormon yükselmesini ölçtüler. Ama onu tedavinin başı diye mi ben ergenlikte olduğum için mi yaptılar bilmiyorum. Gebelik filan istiyosan tek tavsiyem düzenli spor ve insülin direncini kırmak. Bel fıtığım var diye spor salonuna yazıldım yürüyüş filan yaptım sadece 1 saat terledim yani o kadar. Bi de belim ağrıcal diye korkudan ekmeği azalttım. 2buçuk kilo verdim sadece 2 ayda o da 😂. Ama o iki ayın sonunda gebe kaldım. Yani demem o ki kafana takma, düzenli spor yap hormonların kendiliğinden düzene giriyo zaten. Pco kilo filan hikaye 👍🏻