Kızlar bebeğimin suyu biraz fazlaymış sınırda dedi doktor buna istinaden endol adında bir ilaç verdi fitil bebeğin suyunu azaltmak için . Sadece 1 gün boyunca 8 saat arayla 3 kere bu fitili yapacaksın dedi. Suan 30+2 deyim hşc benimle aynı durumda olup bu ilacı kullanan var mı. İlacın içeriğinde son 3 ay içindeki hamileler kullanmasın yazıyor tedirgin oldum