bebek135 Çok geçmiş olsun, çok üzüldüm yeğeniniz için. Allah Şafii ismiyle şifalandırsın inşallah. Ama haklısınız, insan gayri ihtiyari bir cinsiyete daha çok yönelebiliyor ama mühim olan sağlıklı olmaları. 3.5 yaşında bir oğlum var, babamın cenazesine denk geldiği için detaylıya gidememiştim. Sağlıklı doğdu şükür. Ama geçen sene nisan ayında detaylıda kızımda beyin anomalisi olduğunu öğrendik, maalesef mayıs ayında gebeliğim sonlandı, yavrum melek oldu. Şimdi tekrar hamileyim, yine bir kızım olacak. Ama önceliğim hep sağlıklı olduğu haberini almaktı. Rabbim sonrasında gönlünüze göre veriyor zaten yeter ki ona tevekkül edelim. Kız veya erkek diye kırılıp üzülmeye hiç gerek yok. Sağlıkla sınanmak çok daha acı.