mukaddesmete Kızlar isim konusunda eşimle kararsız kaldık, soyadımız Mete, erkek bebeğimiz için de isim olarak ben Ege berk istiyorum, eşim yiğit Ege Mete, ay çok kararsız kaldık sizce hangisi? Ya da farklı önerileriniz var mı?
cumcumberci mukaddesmete tek isim de karar kilin bence ve uzun isim olsun soyadınızı çok kısa ve net erkek ismi soyadına denk gelişi isim uyumunu zorluyor 🙂↕️bende Kuzey Toprak istiyorum ama çok uyumsuz başka isim arayışında girdik
Zeynepefem mukaddesmete soyadiniz zaten isim oldugu icin ikiside pek uymamiş gibi geldi bana sanki tek isim koysaniz daha guzel durur. Yiğit Mete gibi
Aysunays mukaddesmete Ege Mete yanyana olunca kulaga güzel gelmiyor araya bir isim gelmesi gerekiyor . O nedenle Ege Berk Mete daha güzel bence. Yiğit Ege Mete olmamış
mukaddesmete cumcumberci Kesinlike günlerdir işin içinden çıkamadık, son çare bir de buraya danışayım dedim 🥲
mukaddesmete Ay dimi? Bende öyle düşünüyorum anlatmak istediğim bu aslında, Ege ismini çok beğeniyorum ama soyadımız da Mete olduğu için aklımız karışıyor, kararsız kalıyoruz 😀
Aysunays mukaddesmete Kesinlikle araya isim gelmesi lazım. Doğru düşünüyorsunuz bence 😊eşinizin önerdiği isim dr Ege Yiğit Mete diye konabilir araya isim gelirse daha iyi geliyor kulaga.
mukaddesmete Evet kesinlikle hatta Atlas veya Aras ismini de düşündüm Ege ile ama soyadımızdan dolayı üzülerek elemek zorunda kaldım🥹
mukaddesmete selma128 teşekkür ederim yanıtınız için peki Uras Ege Mete nasıl geliyor kulağa sizce? Mete de soy ismimiz, ama isim olduğu için karar veremiyoruz aklımız karışıyor
mukaddesmete QueenBahar_ onu ds eşim çok beğeniyor, en sonunda urasla yiğit arasında kalacağız büyük ihtimalle 😀ama Ege ismiyle ve soyadımızla uyumlu olabilecek farklı önerileriniz olursa fikirlere açığız kızlar🫶🏻🥰
mukaddesmete QueenBahar_ hahaha nasıl yapıcaz bilmiyorum :D neredeyse bütün isim başlıklarındaki tartışmaları okudum her yerden bakınıyorum ama yine yok yine yok😀