Merhaba Sevgili anneler❤️
Geçen ay 20 si gibi korunmasız ilişki oldu fakat 8 Ocak tam gününde regl oldum. 14 ocakta bitti. Bugun bel ağrım vardi biraz ağır birşey kaldırdım ve kahverengi leke geldi. Gebelik olma üstüne görme gibi bir durum olabilir mi? İlk kızımda da doğum kontrol hapı kullanıyordum regl olamıyordum o yüzden anlayamamistim. Doktorum geç döllenme olduğunu söylenmişti. İdrar kan alttan ultrason kasıktan ultrason hiçbirinde kızım çıkmamıştı. 2.5 aylıkken koronayim diye hastaneye gittiğimde öğrenmiştim. Üstüne görme gibi durumlar yaşayanlar oldu mu?