burcuo aleyna_18a Yabancı uyruklu bir arkadaş aynı şikayetle Türkiye’ye tedavi için gelmişti. Bizim doktora yönlendirdik. Nasıl bir tedavi uygulandı bilmiyorum ama ilaç tedavisi verilmişti. Geçen öğrendim, hamileymiş. Bildiğim kadarıyla tüp bebek değil.
Fuunndaaa aleyna_18a direk tüp bebek vnendi doktorum aşılama bile senin için vakit kaybı dedi hastalık ilerlediği için
Buse_Mete aleyna_18a benim tüpe baskı yapan cikolata kisti vardı gebelik oluştu ama dış gebelik oldu çikolata kisti doğum kontrol hapıyla küçülebiliyor
3kedili2bebekli aleyna_18a önce basit tedaviler uygulandı klomenle yumurta büyütme çatlatma iğneleri dinlenme tatil çünkü şart değil dedi tüp bebek ama sonra 1 sene kadar olmayınca tüp bebeğe yönlendirdi biri 4 biri 5 cmdi kistlerim öncesinde tedavi de gördüm kuculduler ama pek faydası olmadı tüp bebekle ilk denemede tuttu
elif837_ 3kedili2bebekli bnim yerde cikolata kisti var tutması girdi tutmadı o ilaçları kullandığı süre içinde müzeler geciriyor
vldnatsvn Hamile olduğumu öğrendiğim gün yumurtalığımda 2,5 cm büyüklüğünde bi çikolata kistim olduğunu öğrendim ve benim 2. Çocuğum Doktor takip etmeye gerek görmedi adet olmadıkça kendi kendine yok olacak o kist dedi.
busrasya2334 aleyna_18a ilkim tüp bebek ama ikinci doğal gebelik bendeki çikolata kisti yumurtalıklara yakın değildi ama hiçbir yere zarar vermiyordu o yüzden sebepsiz inferlite tanısı ile yaptılar tüp bebeği ve kisti almadılar sadece transfer öncesi içini boşalttılar doktorum bu kist tekrar eder alırsak şuan zararsız bir yerde zarar verecek bir yerde de tekrar çıkabilir deyip ellemedi gebelikte de yok olacak dedi öyle de oldu ilk gebeliğimde tamamen yok oldu
kaplanseren aleyna_18a 9 cm ve 6 cm boyutlarında 2 tane sağlı sollu çikolata kistim vardı. Öğrendiğim zaman nişanlıydım doktor yumurta dondurma önerdi hemen tüp bebeğe yönlendirdi yaşım da 32ydi. 8 ay diyetti beslenme düzeni sigara bırakma derken evlendik. 2. Denemede hamile kaldım 31 haftalık gebeyim kızımı bekliyorum Allahın izniyle.
elifsll aleyna_18a iki taraftada cikolata kistim var. Miyomlarım var. Doğal yolla hamile kaldım. 1 sene içerisinde korunmasız deneyerek.
aslaninannesiii aleyna_18a merhaba 8cm çikolata kistim vardı ameliyat ve tüp bebek önerdiler hiç korunmanistim evliliğim boyunca ve olmamistida sonrasinda kendiliğinden oldu 4 yaşında oğlum var 2 kimyasal gebelik geçirdim şuan 15+4 gebeyim yine Allah nasip ederse buda kendiliğinden oldu çikolata kisti tamamen engel değil bence amh durumu önemli demişti doktorum
cgdmss aleyna_18a 4-5 cm arasıydı , tüp bebek 1. Denemede tuttu, kistim alındı, tekrarlamadı, şimdi devam ederse inşallah 2. Ci için sonuç bekliyorum