Bugün 27+4 haftalık olduk ve kontrolümüz vardı 💕💕
Birkaç gün geriden geliyorduk normalde ama doktorumuz bu sefer daha iyi dedi ❤️ 1.100 gr olmuş kızımm çok şükürr 🥰🥰
Biraz tansiyonum da yükselmeler oluyor onun içinde ilaç verdi ama 14/9 ve üzeri olunca içersin dedi inşallah sorunsuz halledecez ❤️
Sizler nasılsınız, bu haftalarda minnoşların kilosu nasıldı, nasıl gidiyor 🥰💕💕