Sdf2001 Okuduğunuz hikayelere kulak asmayın. Allah güç kuvvet veriyor. Korkmanız çok normal ama ameliyathaneye girince 10 dk sonra çocuk doğuyor, ben inanamamıştım 🥹 Spinal iğneyi hissetmedim bile. Doğum anında hafiften çekiştirme hissi var ama uyuşuk zaten acı yok o yüzden endişe etmeyin. İlk kez ayağa kalkınca acı oluyor ama dayanılmayacak gibi değil. 2 kez sezaryen oldum, öyle açıkı bir bastırma hiç olmadı. Hafiften muayene ediliyor odaya çıkınca. Birinde sonda vardı birinde yoktu. Çekilirken canım yandı diyenler vardı, ben hissetmedim bile. Diyeceğim o ki herkeste aynı etkide olmuyor. Benim de canım çok tatlıdır, dayanıklı biri olmamama rağmen hiç aman aman acı hissetmedim. Sadece biri odaya elinde bir aletle girince bana ne yapacaksınız diye sorardım 😂 hazırlıklı olmak gibi hani, derin nefes al, hop oldu bitti gibi düşünürdüm. İnşallah kolay bir doğum geçirirsiniz🙏🏻 bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız