habibe66yks Doğuma yaklaştıkça parça parça almak daha mantıklı. Sürekli indirim oluyor bir yerlerde emin olun. Hepsiburada’dan bebek bezi, ıslak mendil, oyuncak, kitap türü şeyleri bolca aldım zamanında. Her ay bi kampanya oluyor muhakkak. Trendyol da aynı şekilde. Ebebek, çifti gibi markalar kendi sayfasında sürekli indirim yapıyor. Şimdiden almanıza gerek yok diye düşünüyorum.