cumcumberci happyomer bende ayağım çok üşüyrodu normalde asla yaz kış çorap giymeyen ben kat kat çorap patik giyerdim
nuuurur happyomer bende aynı durumdayım hamileliğimi öğrendimden bu yana sürekli üşüyorum 2 çift çorap üstüne patik giyiyorum sürekli titriyorum
nurellanurrrr Bende de çok üşüme hatta titreme oluyordu geceleri,idrar yollarımda enfeksiyon varmış bundan kaynaklı çıkmıştı,ama başka neden olur bilmiyorum
happyomer cumcumberci bu ben o yüzden saçma geliyor evin içine kar yağıyormuş gibi peluş sabahla geziyorum o bile ısıtmıyor
esdd happyomer kan değerlerime baktrdım ve prefolic plus kullanıyorum 3 aydır bu imkansız oğlumda yanardım hiç üşümezdim acaba cinsiyet mi farklı dedım doktor erkeğe benzıyor dedi