Kızlar 30+4 günlük gebeyim bir kaç gün önce geçmeyen ağrım ve sancım olduğu için acile gitmiştim düzensiz kasılma ve sancılarım çıktı açılma yoktu şükür doktor tekrar sancın olursa gel bekleme sakın dedi benim yine ara ara sancım oluyor regl benzeri kasiklarim patlayack gibi oluyor karnimin içi acıyor üst bacaklarıma vuruyor ben nasıl ayiracam bunu🥺