Ftmn123- sizin şuan yapacagınız şey eşinizi bir üroloji doktoruna götürmeniz %0 hareket ciddi bir konu bu arastırılıp tedavi olmalı zaten size 0 hareketle nasıl aşılama yapmışlar ilginc gercekten zamanınızı almıslar bana kalırsa özelde dogru düzgün bir doktora gidin boşuna her ay kendinizi dinleyip üzülmeyin 3 yıl olmus 2 olumsuz asılama size tüp bebek bile önerebilirler yaşınız gencken daha fazla yıpranmadan dogru düzgün bir doktora başvurun derim