Eminer canım bana 2 krem ve hap verdi doktor eger krem geçirmezse içersin hapı dedi eczacı bana da aynı şeyi sordu ben kadın dogum doktoruma sordum geceleri içsen daha iyi olur uyku yapar onun dışında sorun olmaz dedi. Kırmızı lekeler oluştu ama kremi surünce gecti geçti çok şükür kaşıntımda azıldı