[bilinmeyen] aynen yumurta koymadanda oluo ben yumurta tüketmediğim için kullanmıyorum unla yoğurdu ayrı bir kapta iyice çırpıyorum sonra kaynayan sudan biraz içine katıp yoğurt kesmesin ve bağlansın diye çırpıp öle tencerede kaynayan suya atıyorum pişene kadarda ara ara çırpıyorum gayet güzel oluo 🤗