ananim271 Kızlar reglime 2 gün var ve dün kanamam oldu az ve kahve şuanda az neden başına gelen var mı 21-27aralıkts ilişkim oldu
zulemaa ananim271 Regl başlangıcı olabilir bazen biraz geliyo devamı gelmiyo sonradan bi anda geliyo. Hamilelik şüphen varsa eğer reglin geçmesini bekle veya doktora gidip bir kan ver çok geçmiş olsun
Krnn1 ananim271 canım regl başlangıcı zaten kahverengi oluypr bazen erken regl olmuşsun yarın nırmal kanamaya döner
Krnn1 ananim271 bende geçen ay korunmayı bıraktım 3 gün erken regl oldum normalde asla erken olmaz ama hormonlar etkilenio demekki
ananim271 annebaliii testi dün yaptım iki gün üst üste negatifti reglim 18inde erken gelmesi ve aşırı az gelmesi korkuttu yarın yapsam test olur mu ki
ananim271 zulemaa teşekkür ederim regli günüm aslında yarın iki gün önce gelmesi kahve ve az gelmesi biraz korkuttu
annebaliii ananim271 olabılır tabı ama regl döngüsünde şaşma da su ara herkeste varmıs havalardan hastalıklardan diyorlar
Krnn1 Stresli işler benimde bat yarın elimde test yok pazartesi gelecek trendyoldqn istedim inş bebiş vardır istediğime değer yoksa testler gelecek aya kalacak
panikedos ananim271 korunmayı bırakınca bunlar oluyor canım benim de 6 ay öyle oldu doktora gittim kaç kez birşey çıkmadı pcos görünümü var dedi 6.ayda gebe kaldım adetlerim yok denecek kadar azalmıştı inşallah gebesindir
ananim271 panikedos inşallah ilk kez başıma geldi normalde reglim hiç böyle olmamıştı yerleşme olabilir mi acaba reglim yarın olmadı gerekiyordu test yapsam sonuç doğru çıkar mı acaba
nononomolfix ananim271 inşallah hamilesindşr ama aynısı başıma geldi ve ertesi gün adet oldum 48 saat yerleşme gibi lekelenme geldi çok heveslenmiştim stres yapma
Krnn1 Mutlubiriol bilmiyorum ki uyduruyorda olabilirim sadece göğsüm her ay kesin çok ağrır bu ay ağrımadı daha yeni biraz ağrıyor ama şiş. Birde kasık batma olayı onunda psikolojik olduğunu düşünüyorum
ananim271 panikedos panikedos kanama miktarı aşırı az regli olsam dün başladı şimdiye çoğalıp rengininde kırmızıya dönmesş gerekirdi bence az önce yaptım negatifti yine ama bilmiyorum ilk kez başıma geldi