araskubra korkma ama toplanıyorsa o sancı demek, bebek hareketi de en az 10 kez olmuyorsa git bir nstye bağlan. Hiç ağrım yoktu sırf bebek toplanıyor hareket etmiyor diye gittim düzenli sancı çıktı hiç belli olmaz. Açıklık kontrolü de yapmışlardı açıklığım yoktu