aselinannesi38_ tamam ben mesela yorumlara bakarım beğenileri okundu olarak işaretle yaparım öteki türlü çok bildirim olduğunda aşağıda kaldığı zaman begenilerden gorulmeyenler falan oluyor sürekli bildirim gözüküyor o yüzden hepsini okundu olarak işaretliyorum