Merhaba canım anneler bebeğim erken doğdu şuan 50 günlük gogusunde ve burnunda çok ses var geceden beri ve bugün 6defa kakasını yaptı sanırım usutmus napmam lazım küçük olduğu acilde bişey yapmazlar fizyoes burun damlası var kaç defa damlattim ama sanırım bişeye yaramiyo bide netten okudum ciğerlere gider korkusuyla damlatmiyorum artık ishalide var akıl verin lütfen öle bir korkuyorum bişey olucak diye bide prematüre bebek