s123e Kızlar detaylı ultrasona gittik sağ böbreğim de genişleme olduğunu söyledi takip etsinler dedi 2. Evredesin dedi Bilgisi olan varmı geçermi yoksa katarerle yerleştirip idrarı ordan alırlar dedi ilerlerse
1oglanannesi s123e ilk gebeligimde bendede vardı birinde oglan hamilelıyınde oluyomuş daha çok demişti doktor agrım fılan olması ama hiç sonrada dogdu hiç baktırmadım ama halada agrı fılan yok
dozkaraca Kendi doktorunuza söyleyin mutlaka. Böbrek genişlemesinde kateter takılması rutin bir yöntem. Ben de takipteyim şu anda. Ürolog ve KDH beraber baktılar, tekrar bakacaklar gerekirse takacaklar
s123e dozkaraca söylücem katateri nasıl takıyorlar kaçıncı evrede benimki şuan 2. Dedi 3 ve 4 evre olursa takılır dedi
duyguduygu_ 1oglanannesi böbrek genişlemesi annede demi oluykr ben şu an ikiz bekliyorum birinde var bebeklerin
1oglanannesi duyguduygu_ evet annedede oluyo bebektede ola bılıyo benım hatda hatırmıyorum oglumdada vardı çok az bırınde dogdu çok sukur bı sorunu yok
1oglanannesi s123e annelık iste bebekte bısey olmasında bıze ne olur olsun dusuncesı ☹️bızde gereklıyız ama bebeklerımız için kendımızde ıyı olalım hep🌹
dozkaraca s123e Evrelerini bilmiyorum ama idrar kanalına alttan girip böbreğe kadar takılıyor diye biliyorum
pelinda 31.Haftamdayım ara ara şiddetli ağrılarım oluyor doktor sağ böbrekte genişleme olduğunu söyledi hamilelikte olabilirmiş ama her hamilede olmaz mış 4 lük bir evreymiş benımkisi henüz 1. Ve 2. Evredeymiş sağ tarafa yatıp bol bol su tüketmemi söyledi Su içmekte zorlanıyorum midem almıyor 😭hamilelikten sonra düzeliyormuş sanırım eğer ilerlerse sanırım sonda gibi bir sey takılıyormus hatta üroloji doktoru istersen takalım dogumdan sonra çıkartırız dedi ama ben istemedim sonucta daha iki ayın var ve torbayla gezemem bu sıkıntıyı
peroksizom Banada bugün çok şiddetli karın ağrısı şikayetiyle acile gittim bebek sağ böbreğe baskı yapıyor sağ böbrekte genişleme var dendi, birde idrar yolu enfeksiyonum varmış onun için antibiyotik verildi, çok kötüyüm ama nefes bile alamıyorum acıdan