aysima56 Kızlar ben ağustos ayında kimyasal geçirdim doktora gittiğimde doktor bana yedi santimlik basit kist var denildi ara ara kontrol ederiz söyledi sizce gebeliğe engel mi kist nasıl gider ya da kimyasaldan sonra gebe kalan var mı
nursenasu27 aysima56 kistim tedavi edilirken gebe kaldım canım geç döllenme oluşmuştu kullandığım ilaçlardan dolayı
aysima56 nursenasu27 nasıl gebe kaldınız peki herhangi bir ilaç aldınız mı folik asit omega 3 ne bilim bu ay hamile kalmak istiyorum 1 senem doldu artık
nursenasu27 aysima56 canım doktorun uygun gördüğü bi çok ilaç vardı açıkçası bunların üstüne rahim incelmeside vardı bende onlar için fitiller dkh farklı farklı ilaçlar ilaç ismi vermem doğru olmayabilir forumda uyarı almayım