Merhaba kızlar. 17 haftalık hamileyim. 1 oğlum var 5 yaşında. İlk hamileliğim de çok bulantım kusmam yoktu ama ikincisinde 4. aya kadar bulantım kusmam oldu acaba kız mı diye düşündüm. Gönlümde de kız bebek vardı zaten bir oğlum var onu tatmak istedim. Dün cinsiyeti öğrendik 2. bebeğim de erkek olacak. Hep hayırlısını ve sağlıklısını istedim rabbim öyle uygun görmüş. Ama çevremde ki insanların lafları beni üzüyor. Yaaa keşke kız olsaydı, ayy bu da mı erkek kız olsaydı iyiydi falan diye. Benim elimde olan bir şey değil Allah ne dediyse o diyorum. Ama saçma değil mi sizce de. Sanki ben becerememişim gibi bi eksiklik olmuş gibi..