2 saat önce kestirdim geldim . Doğumuma 1 hafta 10 gün var.sonrasında bebekle daha zor gitmek vakitlice hallettim . Batıla inamayn o zaman kaş bıyık ağdada yapmamalıyız . Saçın ucuyla bebeğin bi bağlantısı yok kestirin gitsin kuş gibi oldm mentalim düzeldi 🥰🥰