Sudedemirer Devlet hastanesinde sezeryan günü ne zaman verildi daha önce gitmemde 39. Haftaya veriyoruz dediler ama riskli gebelik grubundayım riskli olanlardamı 39. Haftaya veriliyor kaçıncı haftada gün belirliyorlar şuanda 34+0 ım
bebissss Sudedemirer benim riskim yoktu ilki zorunlu sezaryan oldu 40+5 De İkinci doğumum da 38+5 e gün vermişlerdi
Cinarsaitinannesi Sudedemirer Riskli değilim ama 38+5 e gün verdi doktorum ben 39+2 yi istedim doktor dedi 38’i doldursun istiyoruz genel olarak
zulemaa Sudedemirer ben 38. Haftada oldum plasenta yaşlanması olduğu için normalde doktorlar son ana kadar beklemeyi tercih ediyor
Sudedemirer zulemaa evet öyle ama benimkide riskli gebelik 2 kere yatışım oldu yüksek tansiyon ve sancıdan dolayı
zuleyha12756_ Sudedemirer canım bende aynı durumdayım seninle yüksek tansiyon ve riskliyim bakalım bence gene 38 haftayı beklerler