ilkiminannesi Aycicegim öyle yapcam canım evde bir test daha var yarından sonra ilk idrarla yapayım 21 ine de az var zaten 🫶🏻
buse76 ilkiminannesi canım çok erken değil mi 5 gün olmuş teste göre var ama erken kan verme ben 6. Günü çok Silik görmüştüm 9. Gün kan vermiştim 60 la öğrenmiştim
ilkiminannesi buse76 kan testine güvenirim zaten o ayrı ama suan pozitif görünüyor canım erken tutunmuştur👼🏻❤️🤭
UmutluYasam ilkiminannesi hayırlı olsun canım maşallah baya da belli oluyor rengi rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin emeklerinin karşılığını versin 💕🥰
buse76 tuba_grz hayır 2. Gün kan çok erken taze transferse çatlatma iğnenin etkisi olabilir daha şuan yeni tutunuyor
buse76 tuba_grz sizinki tüp bebek değilmiş 2. Gün deyince ben tüp bebek anladım gecikmenin 2. Günüymüş çıkar eğer varsa