Damlalala Kızlar 33+3 deyim 1 haftadadır falan sağ kaburgamın altında çok batma oluyor otururken özellikle bu durumu yaşayan var mı
firdevsalp Damlalala bende 32 haftalık oldum bugün göğüsüm altında ki kaburgalarım battı sanki sabah çok kötü hissettim geçti ama yeniden olur mu diye endişeleniyorum
Busranur_mnts Damlalala rahim m sağa meyilli duruyormuş fizyolojisi öyleymiş benim bebe de genelde hep sağ kaburga tarafıma dayanıyor oturmak nefes almak zorlaştı iyice 35 haftayım kaldı 4 5 hafta diyorum bakalım nasıl geçecek
Sayoss Damlalala normal ya son haftalarda bebek dönüyor ya ayağıyla kaburgaya baskı yapıyor bende de olurdu
Sudedemirer Evet bende bunu çok yaşıyorum resmen batıyor kaburgalarım 34+0 ım 3 haftadır falan çok yoğun bir şekilde hissediyorum çok zorluyor bebek büyüdüğü için alan daraldıkça ağrı olması normalmiş
Fuunndaaa Cicek4406 bende 31+4 üm ağrıdan ağlıyorum artık önce sağ taraf ağrısı ile başladı şimdi sol tarafta var kıpırdayamıyorum uyuyamıyorum çalışıyorum birde vallahi çok zorlanıyorum 🥺
Cicek4406 Fuunndaaa ben göğüs hizamda sıcak su torbası tuttum bugün iyi geldi sanki biraz deneyin isterseniz tam geçirmese de biraz rahatlatıyor😓
Damlalala Fuunndaaa Allah yardımcın olsun canım kendini çok zorlama dinlenmeye çalış bence çünkü bu ağrı artarak devam ediyor gibi