6+1 olduk bugün otururken batma oluyodu ama gaz agrısı gibi. Kabız olmuşum lavabodan sonra rahatladım. Sonra birden kanama başladı ama fazla geldi su gibiydi pıhtı yoktu. Acile geldik tahliller yaptılar kanama kontrolü yapcaz dediler. Çok korkuyorum 😢 böyle olup sağlıklı olan varmı. Oksopar ve kan sulandırıcı hap kullanıyorum her gün