Şu haftadayım bebeğim şu kilo (normal sınırlarda ama üst sınıra yakın mesela tombiş bebek) sizce normal mi? Zaten doktorun sana normal olduğunu söylüyor burada kimden onay bekliyorsunuz. Ya da şu haftadayım şu kadar kilo aldım (az kilo almış onu belli ediyor önce) bebeğim kilosunun iyi olduğunu söylüyor ama ben yine de endişeleniyorum etrafımdan böyle böyle söylüyorlar deniliyor. Yine aynı şey doktorun her şeye normal diyorsa burada neyi belli ediyorsun neyin havasını atıyorsun. Tamam en az siz kilo aldınız en kilolu sizin bebeğiniz. İnsanların gerçekten ciddi dertleri sorunları varken böyle şeyler bana şımarıklık geliyor. Şu şımarıkça aptalca sorularınızı kendinizi tatmin etmek için gidin başka yerde sorun