busemmm_ 35 haftalık doğdu oğlum, bir hafta hastanede kaldık 4 günü yoğun bakım, 3 günü anne bebek uyum odası, emme refleksleri çok gelişmediğinden sarılık olabiliyorlar biz hastanedeyken değeri yükselmişti fototerapi alıp öyle çıktık. evde ne kadar korusamda abisinden kaynaklı hasta oldu 3 gün de hastanede yattık iki aylıkken, beslenmesine çok dikkat etmek gerek, ve ROP muayenesi, işitme testleri kesinlikle yaptırılmalı şu an 4 aylığız çok şükür zamanında doğan bebekleri yakaladı