gvnrzz İkinci gebeliğim ve birkaç seferdir tam bebeğin oldugu yerde( doktorun ultrason bakmasından biliyorum) kıpırtılar hissediyorum. Gaz gibi değil bildiğiniz kıpır kıpır bişe oynuyor orda. Bu imkansız mı kızlar hisseden yokmu 2. 3. Gebeliklerde
burcuo gvnrzz Ya bende de oluyor gibi. 1-2 haftadır var, 14+6yım şu an. 3.gebeliğim. Kilom var ama yine de son 2 gebelik arası çok yakın. Ondan mı oluyor bilemedim. Gaz değil kesinlikle. 3.de de artık anlarım herhalde diye düşünüyorum 😊
alpinannesii44 gvnrzz Bende13+4 ddyim 13 e girdiğimden beri pıt pıt hissediyorum hafif 2. Gebelik benimde yalnızım sanıyordum
gvnrzz burcuo ya gaz zaten cok farklı böyle içerde bişeyler patlıyormus gibi hahahahs bu bebek hareketi yani bence
gvnrzz alpinannesii44 ah bu chatgbt zaten nabza göre serbet vermeleri yokmu, mesela ultrason atıyorum kız diyo. Erkek hissettigimi söyleyince degerlendirmeyi değiştirip yüzde 60 erkek de olabilir diyo hahahahah