Bumah Ay yok ya buna hiç katılamayacağım 🙃Eşim laborant, her gün idrar gaita örneği inceliyor. Zaten bu yüzden üniformayla hastaneden bile çıkamıyor hijyen açısından yasakta zaten. Bir şey olmaz denecek konu değil bence. İdrar sonuçta, azı çoğu yok. Enfeksiyon riski var, koku yapıyor, hijyen meselesi. Çocuk süt içiyor diye sidik steril olmuyor yani 😅 Ben olsam değdi mi değiştiririm, içim rahat eder. Her şeyin fazlası abartı herkesin tercihi de farklı ama ama hijyen de takıntı değil 🤷♀️