Merhaba arkadaşlar. 2 tane kızım var. Eşim çocukları çok sevdiği için yeniden evlat sahibi olmak istedik. Bu ay korunmayı bıraktık. Sadece 2 defa birlikte olduk. Ailecek hastalanıp grip olduğumuz için yumurtlama gününe denk gelmedi heralde bilmiyorum. Adetim 28 günde bir şaşmaz. Adetime 6 gün var. 3 4 gündür aşırı gögüslerim agrıyordu. Sol kasığım okadar ağrıyordu ki oturup ağladım hatta. Neyse lavaboya gittiğim zaman hafif kırmızıya yakın 2 damla şeklinde kan geldi. Adet oldum sandım. Kaç saat oldu kesildi. Ne gelen var ne giden. Kızlarımda yerleşme kanaması hiç olmadı. İlk defa böyle birşey yaşıyorum. Acaba yerleşme kanaması olabilir mi?. Erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Anlamadım?