7+5 hamileyim 8-10 gün arayla 3 defa lekelenme gördüm. Hepsinde panikle doktora gittim doktorda korkmana gerek yok diyor ultrasonla bakıp gönderiyor. Progestan fitil kullanıyorum gebeliğimin başından beri. Bugünde koyu olmamakla beraber çok açık kahverengi lekelenme yaşadım. Tam olarak ne zaman bitecek bu lekelenmeler 😥 Sizde yaşadınız mı böyle tecrübesi olanlar yazsın lütfen