cerensss97 Adete 1 hafta var beta verdim 0.50 çıktı kızlar sizce yükselir mi inanılmaz karnım ağrıyor
ela_0801 cerensss97 benim 0.30 çıktı 13 gün sonra kanama oldu parçalı acilde 13 beta çıktı düşük oldu yani adet olmadığın sürece umut vardır bekle stres yapma