cansuvet Geçmiş olsun, ben de 14.haftada yakalandım. Oğlum influenza A pozitif çıkmıştı, test yapmaya gerek yok sen de influenza olmuşsundur, eve girdi mi geziyor dedi doktor. Aynı belirtileri gösteriyordum ben de. 15.hafta üstüne enfluvir verebiliyoruz dediler bana. Haftam küçük olduğu için sadece parol yazdı, boğaz ağrısı balgam gibi olursa da antibiyotik yazdım onu al dedi. Aksef 500 mg yazmış. Benim boğazdan ziyade üst solunum yoluna sardı. Burnum tamamen tıkalı, kulaklarıma, gözlerime ve dişlerime ağrısı vurdu. Ben de antibiyotik almaya da başladım. Biraz azaldı şükür dün gece az uyuyabildim. Yoksa sabaha kadar uyuyamıyordum. Sizin haftanız da yüksek aslında enfluvir veya başka antibiyotik verebilirlerdi. Parol sadece kesmiyor, geçerse de uzun sürecektir. Cidden zor, Allah yardımcınız olsun. Zorlanırsanız tekrar gidin bi serum bari taksınlar bence. Rahatlarsınız. Ateş de düşmüyorsa belli ki cpr yüksek, bende parol ateşi ve titremeyi kesmişti.