Kızlar çikolata kistim sol tarafta iki tanesinin birleşimi 6,5 cm olmuş. Benim hep vardı tabi bu kadar büyük değildi de. Adetim gecikti test yaptım negatif, kanda da negatif. Çikolata kisti bende herhangi bir düzensizlik vs hiç yapmadı. 29 yaşındayım hiç bir problem yaratmadı bana adet ağrılı geçer, bir de arada sızlar o kadar zaten artık o da olmuyordu doğumdan sonra. Doğumdan sonra döngüm 23-25 güne düştü 5 aydır. Şu an adetim gecikti 3 gün hayatımda adetimin geciktiğini bilmem erken gelir geç gelmez. Sizde çikolata kisti gecikme vs yaptı mı daha önce sorum bu 🫶🏽✨