Visneli1so-s 1.hamileliği çok belirtili ve kötü geçişte 2. Hamileliği belirtisiz geçenler varmı merak ediyorum
Masalmom_ Visneli1so-s ben su an 4+5im adet gecikmemle hamile oldugumu anladim onun dusinda pek bir belirtim yoktu İlk hamileligimde bulantim falan vardi bel agrisi sirt agrisi Ama bu gebeligim de yorul.adigim surece bel sirt agrim olmiyor bulantim daha baslamadi