elifsuleyman01 Kızlar bebeğimin kalbi Durmuş kürtaj olmam gerek Gaziantep’te kürtaj olan var mı Lütfen çok korkuyorum
Oyku29 elifsuleyman01 Eylül ayında şehir Hastanesi’nde kürtaj oldum Allah bir daha yaşatmasın. O hastaneyede muhtaç etmesin. Lütfen iyi araştırın doktor çok çok önemli süreci yönetmeni açısından
arzuyaa elifsuleyman01 ben oldum anestezi kullanıyorlar artık şehir hastanesinde önce yoktu ama şu an var
072021 elifsuleyman01 ben inayet topcuoglunda oldum murat beyde direk gittim kürtaj olacağımı söyledim oda muane etti direk işlemimi başlattı kürtaj oldum olduktan bir kaç sonra çıktım eve geldim
elifsuleyman01 kurkmantosuzmadonna Abdulkadir Yüksele gittim az önce ordan çıktım anestezi olmadan yapıyorlar
Oyku29 elifsuleyman01 yaptılar sonraki süreç çok kötü geçti. 24 saat hastanede kaldım kürtaj öncesi saatlerce bekledim sonrası rahim temizleme yaptılar inanılmaz acı vericiydi . Ama en kötüsü doktorun tutumu çok kötüydü. 1 gün bile rapor alamadım. Gerek yokmuş herkes kürtaj oluyormuş. Asistanlara yaptırıyorlar haberiniz olsun
elifsuleyman01 @“Kurabiyeannesi”#açıksa fiyatlar hakkında bir bilgim yok Cumartesi pazar girdiği içinde zor
kurkmantosuzmadonna elifsuleyman01 inayet topçuoğlunda Murat hoca var. O anestezili yapıyor diye biliyorum. Ama araya haftasonu girdi orda değildir.
kurkmantosuzmadonna elifsuleyman01 rica ederim. Biliyor musunuz o hastaneyi? Biraz ücra bir yerde gibi.
elifsuleyman01 İkinci gebeliğim ilki Sağlıklı doğdu ama ikincisini Malesef kaybettim ilk bebeğim 15 aylık onu evde bırakmak çok gibi bide üstüne bu acı korku Rabbim kimseyi zor duruma sokmasın cvplarınızı okumak iyi geliyo teşekkür ederim güzel anneler
elifsuleyman01 Oyku29 anladım cnm bilgilendirdiğin teşekkür ederim benimde asitanlar çoğu kez altan muane etiler
kurkmantosuzmadonna elifsuleyman01 orası randevusuz bakıyor ama erken saatte gidip sıraya girmeniz gerekiyor. Mesela sabah 6 da sırada olmanız gerekiyor. 7 de sistem açılıp doktor sırası veriliyor. Geç kalırsanız randevu bulamazsınız. Ya da mesela öğleden sonra muayene olmak isterseniz 11 de sıraya girmeniz gerekiyor.