Alya05 Slm kızlar 33 gün oldu doğum yapalı Saçlarım çok kötü dökülüyor bu dökülme ne zaman durur 1 ay daha böyle devam ederse başımda saç kalmayacak 😁😁
cinderella Alya05 valla baya dökülüyor 1 sene fln hatta önler kel gibi kalıyor sonra oralardan bebek saçlar çıkıyor çok kötü duruyor bide oralar 😂 sonra dğzene giriyor işte bütün yeni doğum yapanların ortak sorunu
beyzzsenturkkk Alya05 emzirme bitene kadar dökülüyor cunku vücut sürekli süt ürettiği için hormonlar falan biraz nanay ben 1,5 yıl emzirdim kestim sonra düzene girdi saçlarım biraz olsun
Alya05 beyzzsenturkkk diğer çocukların da da dökülme oluyordu ama bu sefer çok çok dökülüyor saçlarım inşallah hemen toparlanır
Daisyy000 Alya05 Ben ocean mummy kullanıyorum tavsiye ederim 🌸 Bide biotin alsanız iyi olur, ayrıca onu kullanin🌸
Alya05 cinderella ayy evet ya geçen yengemin önden sağları kalkmış bende deidm niye önünü kesmişsin Diyor ke kesmesi dökülen saçlar yeniden çıkmış öyle dik kalıyor 😂😂 Bide yengem 2 yıl içinde 3 çocuk doğurdu hahaha maşallah diyin :)
eslem2121 Alya05 bnmde öyleydi bacımsu sonra azaldı çok şükür doğum sonrası vitaminler baya düşüo ondan oluyormuş toparlanmal zor olduğu için yacaş yavaş düzeliyor
eslem2121 Alya05 öyledir inşalah çözülür iki taradtada yanlış anlaşılma var düzelir benim dilim yandı inşallah başkasının yanmaz😂
Alya05 deletedmom43191 Geçen eşimle video izliyoruz adam diyor saç dökülmesine iyi gelen tarif verecem Dedi yumurta akını sürün sonra sarısını sürün , bende dedim üzerine bi kaç sucukta atalım tam olsun 😀😆