Kızlar merhaba. 34 haftalık hamileyim ilk aylar haftada bir kilo alıyordum 6. Aydan sonra birden durdu anlayamıyorum. 64 le hamile kaldım 6 aya kadar 74 e çıktım sonra birden hiç almamaya başladım hala 74 üm. İlk çocuğumda da böyleydi o zaman pek anlamadığım için önemsemedim çocuğum küçük doğdu 2800 . Bu sefer çok dikkat ediyorum iyi yiyorum yani vitaminleri düzenli kullanıyorum ama kilo almıyorum bir türlü sizce neden olabilir ? 32 haftalıkken bebegm karnımda 2200 gramdı doktor normal bir bebek dedi ama sizce de kilo almamam garip değil mi ? Ne yapmam gerek sizce aranızda benim gibi olan var mı ???