Kızlar sorum başlıkta bebeğim ilk doğduğu günler az buçuk emzik tutuyordu daha sonra bende dvt hastalığı çıktı bebekle hiç ilgilenemedim daha yeni yeni bebeğime bakabiliyorum ama emziğe devam etmesini istiyorum çeşit çeşit emzik aldım ama şuan tutmuyor tutmaya çalışıyor ama tutamadığı içinde sinirleniyor acaba bu saatten sonra alışır mı