Canım ben 27 haftalık hamileyim kadın negatif erkek pozitif olduğunda gelişen bir durum hem özel hem devlet takipliyim iki yerde de test yapıldı 12.haftalarımda devlette pozitif özelde negatif geldi sonuç doktorum bu testin çok hassas olduğu ve yanlış sonuçların çok sık geldiğini söylemişti iki tarafında pozitif olduğu durumda uyuşmazlık olması mümkün olmuyor pek aslında yine de farklı bir hastanede daha kan ver istersen için rahat etsin 🙏