Normalde de sırt üstü yatmazdım o yüzden hiç dönmüyorum geceleri. Bende sağımda daha rahatım ve daha uzun yatıyorum solumda çarpıntım oluyor bazen ben vücudumu dinlemeyi seçiyorum en doğru yönlendiren o bence. Bu araları geceleri üstüne yattığım bacağım değilde üstündeki bacağıma bi haller oluyor pozisyonda değişsem geçmiyor kemik ağrısı gibi o zorluyor artık uykularım kısa kısa