Benimde nir kaybım var. Şimdili gebeliğimde 13. Haftada önlem amaçlı atıldı. 22. Haftadan beri kısalmalar 14 mm kadar düştü bebeği sadece dikiş tutuyordu 26. Haftada ciğer geliştirici oldum her gün progestan fitil 3 tane ve nirer tane iğnesini kullanıyorum nidicard kullanıyorum çok yattım çıktım hastaneye çok ağladım ama çok şükürler olsun 29 a geldim gerçekten dikişler tutuyor siz enfeksiyona dikkat edin bol bol dua edip dinlenin iniallah iyice ilerler haftanız sizi çok iyi anlıyorum ama dikişin amacıda bebrişimizi tutmak zaten heçen nst de yine sancım çıktı ama artık ağlamıyorum hep iyi düşünüyorum Allah kolaylaştırsın işimizi inşallah 21. Haftadan beride doğum pozisyonunda nazlı kızım zor ama geçiyor günler siz sakin olun bebişte sakin olsun💖